Sunday, August 19, 2007

ကၽြန္ေတာ္ေျပာေသာ ကၽြန္ေတာ့္အေႀကာင္း


ပထမဆံုးကၽြန္ေတာ္ေျပာခ်င္တာက ကၽြန္ေတာ္အေႀကာင္းေလးေပါ့ဗ်ာ....ဟဲ..ဟဲ....
ရွင္းရွင္းေျပာရရင္ ကၽြန္ေတာ္က ကဗ်ာသမားေပါ့....ကဗ်ာေရးရတာကိုအလြန္ေပ်ာ္ေမြ႕တဲ႕
လူတစ္ေယာက္ေပါ့ဗ်ာ.... ဒီ blog ေလးျဖစ္လာရတဲ့ အေႀကာင္းအရင္းေလးကလည္း
ဒီ ကဗ်ာေလးေတြေႀကာင့္လို႕လည္း ေျပာလို႕ရတာေပါ့ေလ.....
လူတိုင္းမွာ ခံစားခ်က္ ဆိုတာရွိႀကစၿမဲပဲေလ.....ကဗ်ာဆိုတာလည္းခံစားခ်က္ပါပဲေလ....
တစ္ခ်ဳိ႕ကေျပာႀကေသးတယ္....အခ်စ္ဆိုတာကိုေတြ႕ရွိလာၿပီဆိုရင္ ကဗ်ာဆိုတာ ျဖစ္လာေရာတဲ႕.....
ကဲ....ဒါဆို....အခ်စ္မရွိရင္ ကဗ်ာကိုလည္းမသိေတာ့ဘူးေပါ့...ကဗ်ာလည္းမရွိေတာ့ဘူးေပါ့.......
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ အဲလို မထင္ပါဘူး..မယူဆပါဘူးဗ်ာ....ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့....ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀မွာ
အခ်စ္ဆိုတာ ဘာမွန္း မသိေသး....မရွိေသးခင္တည္းက ကဗ်ာဆိုတာ ကၽြန္ေတာ့္ရင္ထဲမွာ ပြင့္ဖူး
လာတဲ့ ပန္းေလးတစ္ပြင့္ေပါ့ဗ်ာ.....

0 comments:

 

ရင္ထဲကပန္းတစ္ပြင့္ ( သို႕ ) ရင္ခြင္တံခါးက ေပါက္ကြဲသံ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template