Saturday, February 16, 2008

ကြၽန္ေတာ္ႏွင့္အသဲႏွလံုးေလးမ်ား ( 2 )


ေဒါက္...ေဒါက္....ေဒါက္
ကၽြန္ေတာ္ ။ ။ ဘယ္သူလဲဟ....
အသဲႏွလံုးေလးမ်ား ။ ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ပါ အကို...
ကၽြန္ေတာ္ ။ ။ ေအး..၀င္လာခဲ့ကြာ....
အသဲႏွလံုးေလးမ်ား အခန္းထဲ၀င္လာမွ ကၽြန္ေတာ္ ျပန္လည္သတိရမိသည္။
ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ တစ္ခါ လာစကားေျပာေသာ အသဲႏွလံုးေလးမ်ား ျဖစ္ေနသည္။
အသဲႏွလံုးေလးမ်ား ။ ။ အကို ....အိပ္ေတာ့မလို႕လား....
ကၽြန္ေတာ္ ။ ။ ေအး..ေစာေစာကေတာ့ ပ်င္းတာနဲ႕ အိပ္ေတာ့မလို႕ကြ...
အသဲႏွလံုးေလးမ်ား ။ ။ ဟာ..အေႏွာက္အယွက္ျဖစ္သြားၿပီလားအကို
ကၽြန္ေတာ္ ။ ။ ရပါတယ္ကြာ..ငါလည္းပ်င္းေနတာ..မင္းတို႕ေတာင္ ငါ့ဆီမေရာက္တာၾကာၿပီေနာ္
အသဲႏွလံုးေလးမ်ား ။ ။ ဟုတ္တယ္အကို..ကၽြန္ေတာ္တို႕မအားလို႕ပါ...
Valentine နဲ႕ဆိုေတာ့နည္းနည္း အလုပ္႐ႈပ္ေနတာ...
ကၽြန္ေတာ္ ။ ။ ေၾသာ္..အင္း ..ဟုတ္မွာေပါ့...ဒါနဲ႕ ဆိုပါဦး...ဒီေန႕ ဘာကိစၥ
အသဲႏွလံုးေလးမ်ား ။ ။ ဟုတ္ကဲ့ ..ကၽြန္ေတာ္တို႕ အကိုကိုေျပာစရာ႐ွိလို႕...ဒီေန႕လာတာ ကၽြန္ေတာ္တို႕
ႏွစ္ဖြဲ႕ကြဲေနတယ္....
ကၽြန္ေတာ္ ။ ။ ဘယ္လို.....ဆက္ေျပာပါဦး...
အသဲႏွလံုးေလးမ်ား ။ ။ ဒီလိုပါအကို....ၿပီးခဲ့တဲ့ Valentine ေန႕ ကျဖစ္ၾကတာေပါ့..ကၽြန္ေတာ္တို႕
ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား ရဲ႕ သခင္ေတြက Valentine နဲ႕ ပတ္သတ္ၿပီး.....
အေလးထားၾကတယ္...အက်ံုဳး၀င္ၾကတယ္ေလ.....
ကၽြန္ေတာ္ ။ ။ ဟုတ္တာေပါ့..ဘယ္သူပဲ ျဖစ္ျဖစ္ အေလးထားတာေပါ့...
အသဲႏွလံုးေလးမ်ား ။ ။ ဟုတ္တယ္အကို....ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ေျပာခ်င္တာက ခ်စ္တက္သူေတြ...
ခ်စ္သူေတြ အတြက္ ခ်စ္သူမ်ားေန႕ ဆိုတာ႐ွိၿပီး...အသဲကြဲသူမ်ား အတြက္
ဘာလို႕ အသဲကြဲသူမ်ားေန႕ မ႐ွိတာလဲလို႕ စဥ္းစားမိတယ္....
ကၽြန္ေတာ္ ။ ။ ဘယ္လို..ဘယ္လို... အသဲကြဲသူမ်ားေန႕ ဟုတ္လား
အသဲႏွလံုးေလးမ်ား ။ ။ ဟုတ္ပါတယ္အကို...
အသဲႏွလံုးေလး တစ္ခ်ိဳ႕တစ္၀က္ ထြက္လာၿပီး
အသဲႏွလံုးေလးမ်ား ။ ။ ဟုတ္ပါတယ္အကို... ဒီလိုပါ..ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ သခင္ေတြဆို ခ်စ္သူက ရက္စက္
သြားလို႕ အသဲကြဲ ေနၾကသူေတြပါ.... ကၽြန္ေတာ္တို႕ သခင္ေတြက ဒီ ခ်စ္သူမ်ားေန႕
နဲ႕ မသက္ဆိုင္ သလို ျဖစ္ေနပါတယ္....အဲဒါ ကၽြန္ေတာ္တို႕ လည္းခံစားရပါတယ္..
အဲဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕နဲ႕သက္ဆိုင္မဲ့ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာအသဲကြဲေန႕ လည္း
႐ွိသင့္တယ္လို႕ထင္ပါတယ္...
ကၽြန္ေတာ္ ။ ။ အင္း..မင္းတုိ႕ေျပာမွ ငါေတာင္နည္းနည္း စဥ္းစားရခက္သြားတယ္...
အသဲႏွလံုးေလးမ်ား ။ ။ ဟုတ္ အကို..အဲဒါ ကၽြန္ေတာ္တို႕လည္း ဘာလုပ္ရမွန္းမသိလို႕ ..အကိုကိုအကူအညီ
လာေတာင္းတာပါ....
ကၽြန္ေတာ္ ။ ။ အမ္..ေအး..အဲဒါေတာ့ ငါလည္း မေျပာတက္ေသးဘူး..ဒါေပမဲ့ ငါ့မွာသူငယ္ခ်င္းေတြ အမ်ားၾကီး
႐ွိပါတယ္..ငါေမးေပးမယ္..ၿပီးေတာ့ မင္းတို႕ေျပာသလို အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ အသဲကြဲေန႕
လုပ္ေပးလို႔ရမလား...သေဘာတူၾကလားဆိုတာေမးေပးထားမယ္ကြာ......
အသဲႏွလံုးေလးမ်ား ။ ။ ဟုတ္ကဲ့ အကို...ေက်းဇူးတင္ပါတယ္....အဲဒါဆိုရင္ကၽြန္ေတာ္တို႕ ျပန္ေတာ့မယ္အကို
ကၽြန္ေတာ္ ။ ။ ေအး..ေအး..ေနာက္ကိစၥ ႐ွိလည္း လာေျပာေပါ့ကြာ...
အသဲႏွလံုးေလးမ်ား ။ ။ ဟုတ္ကဲ့အကို...ကၽြန္ေတာ္တို႕သြားေတာ့မယ္ အကို
ကၽြန္ေတာ္ ။ ။ ေအး..ေအး...
အသဲႏွလံုးေလးမ်ား ထြက္သြားၾကသည္။ တံခါးျပန္ပိတ္သြားသံၾကားလိုက္ရသည္။
ကၽြီ......ဒုန္း

ဟဲ့..ပလုပ္တုပ္.....အသဲႏွလံုးေလးေတြေရာ....
ဟာ..မဟုတ္ပါဘူး....ငါပ်င္းလို႕အိပ္ရင္းနဲ႕ အိပ္မက္မက္ေနတာပါလား....အင္း ဒါေပမဲ့ အသဲႏွလံုးေလးေတြ
ေျပာသြားတာဟုတ္တယ္...မထူးပါဘူး...အားလံုးကိုေမးၾကည့္တာေကာင္းတယ္....ကဲ ..သူငယ္ခ်င္းတို႕ေရ
ကၽြန္ေတာ့္ကို အၾကံေပးၾကပါဦးဗ်ာ....

ၿဖိဳးငယ္

6 comments:

ညိမ္းညိဳ on February 16, 2008 at 9:47 AM said...

သူငယ္ခ်င္းေရ အပိုင္း(၁) မွာတည္းက ငါသေဘာက်ေနတာကြ။ အေတြးဆန္းဆန္းေလးနဲ႔ ဖတ္လို႔ေကာင္းပကြာ။ ေနာက္အပိုင္းေတြကိုလည္း ဆက္ေရးပါဦးသူငယ္ခ်င္းေရ ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ :)

ယုန္ကေလး on February 17, 2008 at 3:56 AM said...

ယုန္ကေလးကေတာ့ အၾကံမေပးတတ္ဘူးေနာ္ အသဲကြဲတဲံ ေနရွိခ်င္လိုလား။

Anonymous said...

ဘယ္လိုအၾကံေပးရမလဲ.. ေကာင္မေလးဆီမွာေတာ့ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ရွိတယ္။ ~~~~အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာအသည္းကြဲေသာေန႕ကို ေက်းဇူးျပဳ၍သတ္မွတ္ေပးပါ~~~~ တဲ့.. သူ႕စာသားေလ.. နားေထာင္ခ်င္ရင္ေပးမယ္ေနာ္.. :)

တင့္ထူးေရႊ on February 18, 2008 at 12:28 PM said...

ဘယ္လို ဘယ္လို အသဲကြဲသူမ်ားေန႔
အဆန္းၾကီးေတြ လုပ္တယ္ေနာ္ :P

Moe Wai on February 18, 2008 at 7:46 PM said...

ဒါလည္း တစ္မ်ိဳးမွန္ေနသလုိပါပဲ.. အသဲကြဲေန႔တဲ့...

ဘယ္သူ အႀကီးမွားဆံုး ေပးဆပ္ အသဲကြဲခဲ့ရဖူးလဲလို႔ စာရင္းျပဳစုလုိက္.. ၿပီးရင္ အဲဒီထဲက တစ္ရက္ကို မဲဆႏၵနဲ႔အတူ အတည္ျပဳေပးလိုက္ေပါ့.. ငွဲငွဲ

myo myo on February 26, 2008 at 7:13 AM said...

မ်ိဳး

အင္း...စဥ္းစားၾကည့္လိုက္ေတာ့
တကယ္ရွိသင့္တဲ့ေန႕ပါပဲ..။
ဘယ္ " လ " ျဖစ္မလဲဲဟင္..????

 

ရင္ထဲကပန္းတစ္ပြင့္ ( သို႕ ) ရင္ခြင္တံခါးက ေပါက္ကြဲသံ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template